Florarie online cu livrare SUPER rapida Bucuresti si Ilfov in doar 3 ore Livrari: L-V 08:00-20:00 / S-D 09:00-18:00
Comenzi telefonice:0769.655.182

Termeni si conditii

bloomeria.ro este administrat de SC Bloomeria SRL, CUI 36862716, J40/16737/2016 , cu sediul social în Strada Matei Basarab, nr. 96 Sector 3, Bucuresti, denumită în continuare "Bloomeria".

Bloomeria furnizează servicii sub următoarele termeni, condiţii şi dispoziţii (numiţi în continuare "Termeni şi Condiţii"). Accesarea, vizualizarea, sau folosirea acestui site indică faptul că aţi înţeles și acceptat aceşti Termeni şi Condiţii, oferindu-vă acordul asupra celor înscrise. Bloomeria îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti Termeni şi Condiţii în orice moment, cu efect imediat ca urmare a postării pe site-ul nostru.

 

  1. PRODUSELE ŞI SERVICIILE OFERITE

1.1 Bloomeria oferă spre vânzare buchete de flori, aranjamente florale pentru evenimente plante si alte cadouri adiacente. Fiecare produs este descris pe pagina de produs din website, alături de fotografii reprezentative.

Fotografiile care însoţesc descrierea produsului au titlu de prezentare şi pot diferi faţă de produsul final. Fiecare buchet este lucrat manual şi poate arăta uşor diferit faţă de poză de pe site. Totușia, aveți garanția respectării numărului de flori şi a aspectului general prezentat pe site.

1.2 Preţuri, culori, disponibilitate

Prețurile fiecărui produs sunt afișate pe site, sunt exprimate în moneda națională –RON – și nu conțin TVA, Bloomeria S.R.L fiind neplatitoare de TVA.

Toate preţurile afişate pe site pot fi modificate. Disponibilitatea anumitor produse şi altor articole de pe site-ul nostru se poate schimba în orice moment, fără menționare publică, în prealabil. Culorile florilor şi ale altor produse pot suferi modificări în funcţie de monitor sau ecranul dispozitivului dvs.

 

  1. MODALITĂȚI DE COMANDĂ

Vârsta minimă pentru a trimite o comandă pe site-ul BLOOMERIA.RO este de 18 ani..

După alegerea produselor, adăugaţi-le în coşul de cumpărături.

Aici veţi regăsi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor, data livrării şi suma pe care o aveţi de achitat. După confirmarea comenzii veţi fi redirecţionat după caz: către serverul de plată securizată ING Bank NV pentru plăţile cu cardul online, sau către o nouă fereastră unde veţi găsi detaliile de plată prin transfer bancar: denumirea societăţii comerciale, CUI, cont IBAN, denumirea băncii.

După confirmarea plăţii, veţi primi un email de confirmare a comenzii plasate ce va conţine toate detaliile acesteia. După verificarea acestor informaţii, în cazul în care există erori, clientul are obligaţia să notifice serviciul clienţi la adresa: office@bloomeria.ro

Bloomeria nu va fi făcută responsabilă pentru orice amânări, întârzieri sau greşeli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defecţiuni tehnice, întârzieri de transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forţe majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat în bazele de date sau sistemele proprietate a companiei.

Confirmarea de livrare va fi trimisă prin email sau sms, în cel mai scurt timp după efectuarea livrării.

Modificări şi anulări de comenzi

Anularea comenzilor se poate face prin notificare scrisă şi trimisă la adresa office@bloomeria.ro. sau telefonic 0769655182 Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci şi opt (48) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Ziua Îndrăgostiţilor, 1-8 Martie - din cauza volumului extrem de mare de comenzi în aceste perioade).

Reclamaţii

În cazul în care, în orice moment, aveţi probleme cu o comandă, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la office@bloomeria.ro. Reclamaţiile trebuie să cuprindă numele şi datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, email şi numărul comenzii la care se referă reclamaţia) şi obiectul reclamaţiei – descriere şi fotografii, dacă este cazul.

 

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Taxa de livrare

In Bucuresti taxa de livrare este gratuita, iar in Jud. Ilfov se percepe o taxa de livrare de 30 lei.

Politica de livrare

Bloomeria face livrări doar in municipiul Bucuresti.   Pentru livrari in alte localitati (fie limitrofe Bucurestiului   sau   in alte judete) va rugam sa ne   contactați.

Programul de livrari este: 08:00 - 15:00 si 15:00 - 20:00

Produsele noastre sunt disponibile aproape intotdeauna pentru livrare în aceeaşi zi, în minim trei ore de la plasarea şi confirmarea comenzii. Pentru livrare în aceeaşi zi comanda trebuie să fie plasată şi confirmată la plată înainte de ora 16:00. Livrările comenzilor confirmate până la ora 16:00 se vor efectua în intervalul orar ales de către client în momentul comenzii. Ora fixă de livrare nu poate fi garantată.

Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasaţi comenzi cu cel puţin 3 zile înainte.

Dificultăți la livrare

În situaţia în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa furnizată sau accesul la acesta este restricţionat (în situaţia în care adresa este a unei companii, de exemplu) şi accesul curierilor noştri este limitat, coletul poate fi recepţionat de o terţă persoană doar dacă această persoană va semna pentru primirea coletului. În aceste condiţii comandă va fi considerată livrată. În cazul în care nicio altă persoană care are acces la destinatar nu doreşte să semneze pentru primire, nu putem fi făcuţi responsabili pentru livrarea nereuşită. În cazul în care va exista orice fel de refuz al primirii comenzii, vom anunţa asupra acestui lucru.

 

  1. METODE DE PLATĂ

Bloomeria foloseşte cele mai sigure metode de plată disponibile pentru a se asigura că procesarea plăţii dvs. va fi executată în condiţii de siguranţă şi securitate.

Metodele de plată acceptate de Bloomeria sunt:

  1. Plată cu cardul, online – în timpul comenzii veţi fi redirecţionat către către serverul securizat de plată. Introducerea datelor cardului trebuie făcută cu atenţie pentru a putea finaliza comanda.
  2. Transfer bancar (ordin de plată) – direct la sediul băncii unde deţineţi cont sau prin internet banking. În acest caz, comanda va fi considerată confirmată în momentul în care primim dovada plăţii prin email.

 

  1. POLITICA DE RETURNARE ŞI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR

Conform legislaţiei române în vigoare orice client are dreptul de a returna produsele achiziţionate, prin apelare la denunţarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile NU se pot returna - florile şi produsele alimentare sunt considerate produse perisabile.  

Modalitatea de retur:

  1. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa sediului social al societatii prin orice modalitate   doriti.
  2. Transportul coletului de retur va fi platit de catre   dumneavoastra.
  3. In colet se vor afla toate documentele primite initial si solicitarea de returnare a sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
  4. Coletul trebuie trimis la sediul social al firmei in maxim   1 zile calendaristica   din momentul primirii comenzii.
  5. Suma platita va fi rambursata integral in 5 de zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primita).

 

  1. ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Site-ul Boomeria nu obligă utilizatorii să-și creeze cont de utilizator. Înregistrarea că utilizator vă va oferi însă posibilitatea de a avea acces la detaliile şi situaţia comenzilor, oferte promoţionale exclusive pentru utilizatori. În cazul în care alegeţi să va înregistraţi pe site-ul nostru va daţi acordul asupra acestor Termeni şi Condiţii de utilizare şi asupra Politicii de Confidenţialitate. În timpul procesului de înregistrare a contului vi se va cere să selectaţi o parolă unică. Sunteţi deplin responsabil pentru păstrarea confidenţialităţii acestei parolei şi pentru toate activităţile care au loc sub parolă. Prin autentificarea în contul dvs. declaraţi şi garantaţi că:

  1. sunteţi clientul care s-a înregistrat pe site;
  2. utilizaţi serviciile exclusiv în scopurile autorizate
  3. nu veţi selecta sau utiliza un nume de utilizator al unei altei persoane cu intenţia de a juca rolul acestei persoane;
  4. nu veţi selecta sau utiliza un nume de utilizator, pentru care o altă persoană are dreptul, în cazul în care nu aveţi autorizaţia acelei persoane de a folosi numele acesteia;
  5. nu sunteţi un concurent al Bloomeria, sau reprezentant al acestuia.

 

  1. CONFIDENȚIALITATEA

Orice informație dobândită de către Cumpărător în urma unei comenzi este confidențială, indiferent dacă acestea este sau nu marcată ca fiind confidențială. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, Cumpărătorul oferă Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Cumpărătorul este, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici ce au fost transmise prin intermediul site-ului www.baiatulcuflori.ro. Prin înscrierea în baza de date a Vânzătorului, Cumpărătorul își oferă consimțământul expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către Vânzător ori terți precum: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii; agenții de stat, guvernamentale sau asociații, atunci când legislația specifică prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, etc.

 

  1. LIMITAREA RĂSPUNDERII

Bloomeria, angajaţii, reprezentanţii şi furnizorii acesteia nu vor fi răspunzători faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru oricare dintre următoarele daune-interese legate de relaţia noastră comercială (inclusiv cu privire la produsele, serviciile noastre sau conţinutul site-ului), sau alte părţi terţe sau site-uri web: daune indirecte, exemplare, speciale, incidentale, punitive sau de consecinţă, sau daune pentru pierderi de profit, de venituri, de date sau de utilizare, suportate de dumneavoastră sau orice terţă parte, în cadrul unei acţiuni contractuale sau de prejudiciu, referitoare la produsele noastre sau de acces şi de utilizare a siteului noastru, sau a oricărui alt hiperlink al unui site terţ, chiar dacă am fost avizaţi sau înştiinţaţi de posibilitatea unor astfel de daune.  Tot ce se posteaza/afiseaza pe site sunt informatii concrete care nu induc voit clientii in eroare indiferent daca e intentionat sau neintentionat afisata. De asemenea Bloomeria este responsabil de imaginile /reclamele care sunt afisate pe site, acestea fiind controlate.
Site-ul bloomeria.ro nu vinde minorilor sub 18 ani produse alcoolice. 

 

  1. NULITATE

Dacă orice prevedere a Termenilor şi Condiţiilor este considerată a fi invalidă, nulă sau neaplicabilă, celelalte prevederi vor continua totuşi în vigoare şi cu efecte depline, iar dispoziţia nulă, invalidă, sau neaplicabilă se va considera modificată astfel încât să fie valabilă şi executorie în limita maximă permisă de lege.

 

  1. METODE DE CONTACTARE

Dacă aveţi orice comentarii sau întrebări, va rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la: office@bloomeria.ro

 

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Toate informațiile colectate de la clienţi ne ajută să personalizăm şi să îmbunătăţim permanent experienţă dumneavoastră pe acest site. Datele cu caracter personal ale clienţilor şi/sau vizitatorilor vor fi colectate, prin mijloace manuale şi automatizate, doar în scopul emiterii facturilor de produse, livrării comenzilor plasate, colectării creanţelor legate de acestea precum şi rezolvării solicitărilor în legătură cu activitatea comercială. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, clienţii beneficiază de drept de acces, de intervenţie asupra datelor şi de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. De asemenea, clienţii au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul trebuie să se adreseze în scris pe adresa de email office@bloomeria.ro.

 

  1. LEGEA APLICABILĂ ȘI LITIGII
    Site-ul bloomeria.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman. Orice litigii născute din interpretarea şi executarea acestui contract se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanţele judecătoreşti competente.

 

13. DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau invalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul

accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.